Online Diary my life journey: aku,kau dan kenanganku..

Thursday 21 June 2012

aku,kau dan kenanganku..

Assalammualaikum semua...
hari nih miss nk share lgu yg miss ske wt mse nih..hihiih..
tbe2 je kn tgok2 makcik youtube ada lgu nihh..hiih..
jomm...tgok liriknya..
............................................................................................................................................................

Saat kau membuka pintu hatimu
Mungkin aku telah jauh
Meninggalkan dirimu dan kenanganku
Rasa kecewaku padamu

Memang kau yang terindah
Yang pernah tercipta
Namun bukannya kau harus
Sia-siakan aku dengan segala tingkahmu
Rasa kecewaku padamu

 Reff:
Biarkanlah aku mengembara jauh
Menghapus lupa kecewa karna cintamu
Jangan kau sesali kenyataan ini
Karna ku bahagia lepas dari jeratmu
Ooo.. dari jeratmu ooo�

hahahha..ok la yerk..
klu rjin pi la dgr plk kat youtube..
best lagu nihh..
besttttt sgttt..
hahhahahahhahhahaha
wt mse nih mkin byk lagu kgemran miss..
ihihihih..
-aDiLuViRa296-

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen